Zielone Jabłuszko – na co warto zwrócić uwagę?

Zapewne wielokrotnie słyszeliście o zielonym jabłuszku, które robi furorę nie tylko w Nowym Jorku, ale również na całym świecie. O czym mowa? Oczywiście o perfumach DKNY. Dziś zapoznamy Was z tym, co najważniejsze w tym zapachu.

Pomimo ogromnej popularności DKNY’ów, wiele osób uważa, że nie należą one do najbardziej kunsztownych. Nie oznacza to, jednak, że zapach nie jest ciekawy i przyciągający uwagę. W pierwszych chwilach napawają użytkownika ogromnym pokładem pozytywnej energii, która potem przekłada się na resztę dnia. Nie można się zatem dziwić, że są tak popularne.

Wąchając prezentowany zapach, niewiele osób wyczuwa tytułowe zielone jabłuszko. Ci, którym się to udaje z pewnością padli ofiarą uroku flakonu, które do złudzenia przypomina ten smaczny owoc. Otwierając flakon, w użytkownika uderza od razu ostry zapach grejpfruta, słodkiej magnolii oraz ogórka, który odpowiedzialny jest za orzeźwienie całości. Tym, którzy wychowywali się na pachnącej wsi lub choćby spędzali tam wakacje u babci, te perfumy przywodzą na myśl dzieciństwo. Perfumy te pomagają idealnie wejść w cieplejsze wiosenne dni. Kiedy za oknem widzisz budzącą się do życia przyrodę i masz ochotę zrzucić nie tylko ciężkie, zimowe ubrania, ale także zapachy – DKNY Zielone Jabłuszko pomogą Ci wejść w ciepły klimat.

Dla znawców zapachów na dzień dobry wyczuwalna będzie także tuberoza, która posiada niezwykle silną woń. W perfumiarstwie nazywana często grzesznicą w świecie perfum. Niewiele osób jest w stanie docenić jej walory zapachowe, jednak Ci, którzy znają ją dobrze, są do niej bardzo pozytywnie nastawieni. Dla innych, kiedy Be Delicious po pewnym czasie przestaje pachnieć grejpfrutem i ogórkiem, tuberoza jest męcząca. Wiele osób nie potrafi wyczuć innego zapachu. Tuberoza po prostu dominuje, zabijając nuty zapachowe drzew i innych woni, które producent wymienia przy okazji promocji “Zielonego Jabłuszka”.

Jak zatem widać, pomimo tego, że prezentowany zapach cieszy się ogromną popularnością, dla wielu nie jest najlepszym produktem, jaki został stworzony. Być może tak duże zainteresowanie wynika z faktu, że kampania reklamowa produktu została oparta o tak pożądany przez każdego Nowy Jork. Co ma do perfum to miasto? Otóż stworzone zostały w hołdzie nowojorskim kobietom wyzwolonym, które nie boją się niczego. Nowojorskie ulice, wypełnione zapachem zielonego jabłuszka, to coś, czego pożąda każdy. jednym słowem mówiąc – jeśli posiadasz te perfumy jesteś modna i pokazujesz, że niczego się nie boisz. Może właśnie to jest siłą tego produktu, tym bardziej, że produkt ten nie kosztuje mało. Nie mniej jednak, trzeba przyznać, że producent doskonale wiedział co robi – perfumy bowiem odniosły ogromny sukces i pomimo tego, że pierwszy raz na rynku pojawiły się w 2004 roku, do tej pory cieszą się ogromną popularnością.

Jeżeli zatem chcesz sprawdzić, czy dzięki temu zapachowi zawojujesz świat, zachęcamy Cię do zakupu i wypróbowania produktu, którym chcą pachnieć kobiety na całym świecie.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*